Мъжете обичат техническите джаджи. От ултрамодерни приложения за телефона, до някои аксесоар за колата. От ултрамодерни приложения за телефона, до някои аксесоар за колата. Независимо дали е устройство, което позволява да контролират компютъра си от разстояние, или най-новият модел часовник, мъжете се радват на техническите играчки като малки деца.
Независимо дали са достъпни и полезни, действително, силният пол се пристрастява лесно към придобивките си. Платформата за онлайн продажби kaymu, подбра Топ 5 на най-любимите мъжки джаджи.
На първо място е поставен автомобилът и всички аксесоари към него - навигация, мобилна прахосмукачка, багажник и др. Всеки мъж, обича да прекарва голяма част от времето си "ровичкайки" по частите на своята кола. Тя е неговата истинска спътница в живота, на която си изкарва напрежението, шофирайки с превишена скорост, или пък я използва, за да забие някое ново гадже.
Втората позиция е за мобилния телефон. Той е много занимателен и може да се използва както за работа, така и за забавление, и връзка с любимата жена и приятели. Четеш новини, следиш мачове в реално време, информираш се за пътната обстановка… всичко необходимо за мъжете се събира в едно устройство, стига то да има достъп до интернет.
Почетното трето място е за часовника. Мъжете използват този аксесоар, не толкова, за да се информират за часа, а по-скоро да покажат стил, класа и социално положение. Часовникът е много важен за мъжкото съсловие и е добре да се обръща внимание на марка, модел и дизайн, според последните модни тенденции.
Дистанционното се нарежда на четвърто място в класацията. Няма нищо по-забавно, от непрестанното сменяне на каналите. Мъжът се чувства истински мъж, когато телевизорът е под негов контрол. Бира, чипс, дистанционно и мач са най-добрата комбинация за прекарване на вечерта след работен ден.
В Топ 5 е и плейстейшънът. Той е верен приятел на силния пол и е чудесно занимание за прекарване на една мъжка вечер, придружена с много бира. /БГНЕС
Напишете коментар
За да коментирате с Вашето име, моля, влезте в профила си.