Най-търсеният мъж в България се казва Стефан Донев. Дългоочакваният финал на конкурса “Най-търсеният мъж в България” на Gillette Mach3 Sensitive се проведе на 20 декември в “Студио 5” на НДК.
Специално избраното жури на Gillette Mach3 Sensitive - Мария Игнатова, Кремена Халваджиян и Хилда Казасиян, с помощта на водещия Боби Ваклинов от “Господари на ефира”, отсъди, че Стефан Донев от град София с общо 79 събрани точки гордо ще носи титлата “Най-търсеният мъж в България”.
Освен че грабна голямата награда - едноседмично пътешествие за двама до Рио де Жанейро през месец януари 2012 година, победителят ще получи и билборд със своя лик в София в продължение на две седмици, тъй като е най-търсеният мъж в България.
“Приятелката ми ме записа в конкурса, без дори да ми каже и не съм очаквал, че ще стигна до тук. В момента много се вълнувам и ми е трудно да кажа каквото и да било. За пръв път ми се случва такова нещо. Първото, което си помислих, като си чух името, е, че отивам в Рио де Жанейро!“, сподели Стефан Донев – “Най-търсеният мъж в България”.
Само с 1 точка разлика, на второ място се класира Веселин Троянов със събрани общо78 точки.
Финалният етап на кампанията се състоя от три кръга, в които претендентите за титлата “Най-търсеният мъж в България” трябваше да докажат, че са експерти в бръсненето, следят модните тенденции, притежават добри обноски и освен всичко това, умеят и да танцуват и да съблазняват жени.
Кампанията “Най-търсеният мъж в България” стартира на 3 ноември и се състоя от две части: онлайн вот в популярен спортен сайт и големият финал в “Студио 5” на НДК. В първия етап претендентите за титлата бяха поканени да посетят страницата на Gillette Mach3 Sensitive, да качат своя снимка и да съберат колкото се може повече гласове. Гласуването продължи до 3 декември, когато се обявиха финалистите с най-много събрани гласове - Веселин Троянов, Никола Радулов, Радостин Кръстанов, Стефан Донев, Симеон Анов, Иван Караиванов, Христо Добрев, Антон Драганов, Мартин Узунов и Красен Тосков.
Gillette Mach 3 Sensitive е самобръсначка, специално създадена от Gillette за мъже с чувствителна кожа и за младежи, които тепърва започват да се бръснат. За да осигури бръснене без раздразнения, дерматолозите на P&G препоръчват използването на всички продукти от серията, която включва крем за бръснене и афтършейв балсам.
“Проучвания, проведени от Gillette, показват, че повечето мъже имат чувствителна кожа – 3 от 4 мъже споделят, че имат чувствителна кожа, която получава раздразнения след бръснене. Gillette Mach 3 Sensitive е специално разработена за чувствителна кожа и осигурява перфектно и комфортно бръснене за всички части на лицето”, заяви Разван Ресмерита, Бранд ПР Мениджър в P&G.
Напишете коментар
За да коментирате с Вашето име, моля, влезте в профила си.