С използването на този сайт Вие приемате, че той използва „бисквитки" за подобряване на Вашето преживяване, персонализиране на рекламите и анализ на посещаемостта. Моля прочетете нашите Условия, Политика за бисквитки и Политика за защита на личните данни. разбрах

Изпрати на приятелзатвори

Операция „Жълти стотинки“ стартира с нова кауза

Промени размера на текста Изпрати на приятел Принтирай
Операция „Жълти стотинки“ стартира с нова кауза

Посланиците на кампанията – Белослава и Йордан Йовчев подкрепят инициативата за поредна година. И двамат аса убедени, че Операция „Жълти стотинки“ има смисъл и носи реални резултати.

Дарителската кампания Операция „Жълти стотинки” започва поредното си осмо издание с нова кауза.

Тази година кампанията ще набира дарения в помощ на деца с множествени увреждания. Даренията ще бъдат насочени към „Център за надежда“ в София, който предоставя дневна грижа и обучение на деца с увреждания. Средствата ще бъдат инвестирани в осигуряване на допълнителни рехабилитатори към Центъра и в развитието на програма „Мобилен терапевт”. Това ще повиши качеството на грижата за децата, ползващи Центъра, и ще даде повече свобода на техните близки през деня. По този начин дарителската кампания ще облекчи живота не само на десетки деца с множествени увреждания, но и на техните семейства, които често се превръщат в заложници на болестта.

Операция „Жълти стотинки“ е инициатива на VIVACOM, а тази година основен партньор на кампанията е фондация „И аз мога”.

Мотото на кампанията е: „Твоето ресто връща надежда за децата с увреждания и техните семейства“.

Ако успее с мисията си, тя ще облекчи живота не само на десетки деца с множествени увреждания, но и на техните семейства, които често се превръщат в заложници на болестта. В много случаи майката остава сама в грижата си за болното дете, а здравите деца биват принудени от обстоятелствата да пораснат преждевренно, поемайки грижите за своите братче или сестриче. Допълнителните рехабилитатори ще повишат качеството на дневната грижа за децата, ползващи Центъра, и ще дадат повече свобода на техните близки през деня.

Операция „Жълти стотинки“ стартира с нова кауза

Победителят за Суперкупата на Баскетболната федерация в България  „Берое“. Билетите от мача бяха дарени за новата кауза на Операция „Жълти стотинки“

Началото на кампанията бе дадено с Деня на баскетбола на 17 септември. Средствата от билетите за спортното събитие бяха дарени за каузата от Българската федерация по баскетбол. Така Операция „Жълти стотинки“ започва мисията си с първоначална сума от 5 236 лева.

В кампанията може да се включи всеки – както физически лица, така и търговски обекти. Тази година инициаторът VIVACOM е осигурила допълнителен брой от специалните касички за жълти стотинки, които могат да бъдат заявени от всеки един търговец, независимо от обхвата и вида на неговата дейност – на имейл адрес kasichka@vivacom.bg.

Кампанията може да бъде подпомогната и със sms на кратък номер 1415 или с обаждане на телефон 0-900-5-14-15. Цената е 1 лев за всички абонати на трите мобилни оператора в страната и 1,20 лв. за клиентите на предплатени услуги. За по-големи дарения има осигурена дарителска сметка: IBAN BG70TTBB94001528002490.

Операция „Жълти стотинки” е национална дарителска кампания на VIVACOM Fund, която вече 7 години подкрепя социални каузи в името на децата. Тя се провежда с помощта на десетки партньори и всяка кампания мотивира стотици хиляди българи да дадат своя принос в нея. Олимпийският шампион Йордан Йовчев и чаровната певица Белослава за поредна година ще бъдат лицата на кампанията, вярвайки, че със своя пример ще привлекат повече хора да подпомогнат добрата кауза.

Промени размера на текста Изпрати на приятел Принтирай

Коментари

Коментари за “Операция „Жълти стотинки“ стартира с нова кауза”
Няма добавени коментари към тази статия
Добави коментар

Четете още от "Актуално"

Lidl с награди за най-любознателните ученици

Lidl с награди за най-любознателните ученици

Двуседмична езикова ваканция в Европа и ваучери на стойност до 500 лв. ще бъдат...

Майките са най-щастливи, когато децата са на 3 г

Майките са най-щастливи, когато децата са на 3 г

Младите майки са най-щастливи, когато децата им навършат 3 годинки, откриха...

BIODERMA е любимата марка за 2018 г.

BIODERMA е любимата марка за 2018 г.

BIODERMA е любимата марка за 2018 г. в категория "Дермо и медицинска козметика"

Екип на „Майчин дом“ извърши изключително рядка и сложна операция за първи път в България

Екип на „Майчин дом“ извърши изключително рядка и сложна операция за първи път в България

Радикално отстраняване на маточната шийка беше успешно завършена и даде нов...


ОвенОвен

ТелецТелец

БлизнациБлизнаци

РакРак

ЛъвЛъв

ДеваДева

ВезниВезни

СкорпионСкорпион

СтрелецСтрелец

КозирогКозирог

ВодолейВодолей

РибиРиби